FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum The Modders LF2 - Stare Forum Strona Główna
->
Data Changer
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Ogólnie o forum
Świat Little Fighter
----------------
Little Fighter
Little Fighter 2
Little Fighter Online
Pomoc w tworzeniu modów(tutoriale)
----------------
Skrypty
Grafika 2D
Data Changer
Komentarcze do Tutotriali
Problemy
Twórczosc moderska
----------------
Omega Team
Stowarzyszenie Klanów LF2
----------------
Liga LF2
Wasze Prace
----------------
Grafika 2D
Data Changer
Wolne Forum
----------------
Luźne Gadki
Nowy Team Moderski
Nowy Klan LF2
Download
----------------
Mody
Postacie
Plansze
Bronie
Programy
Inne
Śmietnik
----------------
Tematy do usuniecia
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
IceMan
Wysłany: Pią 23:22, 27 Lip 2007
Temat postu: Jak zrobic partie super ciosów(Combo)?
Ten tutotrial powstał z mysla o tych co nie umieja tego lub zapomnieli.
A wiec tak otwieramy plik np Louis.dat i kopjujemy taka czesc:
<frame> 61 punch
pic: 11 state: 3 wait: 2 next: 999 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 40 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
sound: data\007.wav
itr:
kind: 0 x: 26 y: 37 w: 52 h: 14 dvx: 2 bdefend: 16 injury: 20
itr_end:
bdy:
kind: 0 x: 28 y: 12 w: 36 h: 68
bdy_end:
<frame_end>
i wklejamy na koncu pliku przed ty plikiem:
<frame> 399 dummy
pic: 0 state: 0 wait: 0 next: 0 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 42 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
bdy:
kind: 0 x: 21 y: 18 w: 43 h: 62
bdy_end:
<frame_end>
potem musimy sobie ustalic ile bedzie klatek miec ten atak czyli PIC np chcemy aby mial 12 kaltek ruchu a wiec kojujemy jeszcze raz ten kawalek:
<frame> 61 punch
pic: 11 state: 3 wait: 2 next: 999 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 40 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
sound: data\007.wav
itr:
kind: 0 x: 26 y: 37 w: 52 h: 14 dvx: 2 bdefend: 16 injury: 20
itr_end:
bdy:
kind: 0 x: 28 y: 12 w: 36 h: 68
bdy_end:
<frame_end>
i 11 razy wklejamy znow na samym koncu przed dummy i mamy 12 czastek i z tego skleimy atak Combo szybkie piesci a wiec:
przedostatni frame louisa przed dummy to byl frame nr. 320 wiec nasz bedzie mial 321 i zmieniamy frame az do naszego ostatniego pliku czyli 321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332. nastepnie wybieramy sobie ruchy klatek czyli PIC ja wybralem takie kaltki 10,11,12,13,10,11,100,101,102,103,104,105. nastepnie musimy zmienic next: patrzymy na nasz frame 321 i zmienamy next: 999 na next: 322 potem w framie 322 zmienamy na next: 323 idt. a nasz ostatni frame 332 nie zmienaimy mu nexta bo ma miec 999.
jesli chcemy teraz aby nasz louis robil te piesci tylko ze szybciej uderzal to w kazdym okienku wystarczy zmienic z wait: 2 na wait: 1 czy mniejsza liczba tym szybciej bedzie robil wykonywal dany atak.
nastepnie robimy tak bo widzicie w kazdym teraz framie nasz louis zadaje obrazenia a tak nie moze byc a wiec:
w frame 321,323,325 usuwamy takie linijki:
sound: data\007.wav
itr:
kind: 0 x: 26 y: 37 w: 52 h: 14 dvx: 2 bdefend: 16 injury: 20
itr_end:
w ten sposob zblizamy sie ku koncowiteraz lousi wali piescmi bardzo szybklo lecz jest jeszcze jedno nie dociagniecie bo widzicie na koncu w ostanich framach louis ma klatki ruchu jak z rozbiegu wali goscia run_atack a wiec:
kasujemy w framch 327,328,331,332 taka linjke:
itr:
kind: 0 x: 26 y: 37 w: 52 h: 14 dvx: 2 bdefend: 16 injury: 20
itr_end:
nastepnie w framach nr. 329 i 330 znajdujemy cos takeigo: dvx: 2
i zmieniamy np na dvx: 20 i wtedy nas zlouis przy dobiciu bedzie robil cos takeigo jak super_punch. nastepnie robimy tak na samej gorze w frame nr 0 znajdujemy taka linijke pic: 0 state: 0 wait: 9 next: 1 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 42 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0 hit_Fa: 235 hit_Fj: 247 hit_Uj: 275 hit_ja: 300 i dopisujemy do niej cos takiego np.
hit_Ua: 321 321 oznacza liczbe od ktorej klatki ma byc zaczynany atak a Ua oznacza kombinacje klawiszy czyli trzeba nacisnac Obrona strzalka w gore i atak a atak sie wykona i to wszystko.
Mam nadzieje ze pomoglem wam tym oto tutotrialem zastrzeza sie kopiowania tego tutotriala! wszelkie komentarze prosze dawac tu:
http://www.lf2omega.fora.pl/komentarze-t37.html
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by
Zarron Media
2003
Regulamin